måndag 22 juni 2009

en annan tid en annan plats..

Om du ska över sundetnån gudsförgäten kvällvill du ta med en hälsningtill nån väldigt speciellvill du ge henne mina bästaoch säg till henne senatt jag alltid varit stolt över att vara hennes vänsäg att några av dom darsom vi hade med varannvar några av de bästasom jag nånsin haftoch säg att jag är ledsenför alla fel som blevmen att inget enda av demvar menat som nån slags elakhet

du förresten glöm inte å säg attdet finns saker som hon sagtsom jag alltid ska ta med mighon kunde va så briljanto säg att jag tyckerdet behövs många fler som honhon bär en doft av nåt som är störreoch du förresten en sak till kan du komma ihågjag vet hon tror mitt hjärta är en död o iskall stensäg att inget kunde vara mera fel än just detdet är bara att om jag skulle gettallt det hon ville haskulle ingenting av det hon älskadefrån börjantill slut blivit kvar

och jag vet hon letar efternåt enkelt o nåt rentjag vet hon längtar efternåt aldrig jag kunde gemen säg att jag hoppashon hittar nån som kansäg att jag hoppashon hittarnån som håller henne varm

säg säg säg sägallt det där från migsäg säg säg sägallt det där från mig

1 kommentar: