söndag 28 juni 2009

denthugoåttondejunitjugohundranio

Nu var det ett tag sedan jag lade in något. Jusst nu mår jag rätt så bra i alla fall. spelningen på Brygget gick också bra, kul som fan, lite lite folk men men. På onsdag drar jag till Stockholm, jag ska dels gå på Titanic utställning, träffa Johanna, kika runt lite o så mm. o sen på Fredag ska jag se Thåström för femte gången i mitt liv! Ska bli riktigt kul! Jag kommer hem på söndag. På Tisdag ska Stefanie färga mitt hår svart :P hejdå

Låtlistan kommer ungefär se ut så här på Fredag:
Släpp aldrig in dom
Jeffrey Lee Pierce
Långa tåg av längtan
Främling överallt
Miss Huddinge-72
Alla vill till himlen
Kärlek är för dom
Älska dig själv
Aldrig nånsin komma ner
Fanfanfan
Var e vargen
Vacker död stad
Kort Biografi med litet testamente
-------------------
Långtbort
Die Mauer

1 kommentar:

  1. Titanicutställning? det var som fan :D

    Miss huddinge -72 har jag aldrig hört live. Kommer bli så jävla grymt.

    SvaraRadera